سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش انواع سپتیک تانک فاضلاب

یک سپتیک تانک فاضلاب خام را وارد می کند، به جامدات اجازه می دهد تا ته نشین شوند (لجن) و به مایع باقی مانده اجازه می دهد تا با استفاده از یک خیساندن به خاک اطراف جریان یابد. همچنین از خروج تفاله های روی سطح از مخزن جلوگیری می شود. میکروارگانیسم ها در محیط بی هوازی در مخزن لجن و کف را هضم می کنند. این سیستم از چند مرحله تشکیل شده است، تامین مخزن، خود مخزن و میدان خیساندن. سپتیک تانک ها فاضلاب (آب خاکستری - شستشو و زباله های خانگی و آب سیاه - فاضلاب از توالت ها) را می گیرند اما آب باران را نمی گیرند. 

حجم لجن با عمل میکروبی کاهش می یابد اما همچنان نیاز به تخلیه دوره ای دارد. سپتیک تانک ها تصفیه نسبی فاضلاب را انجام می دهند. خاک خیسانده تصفیه ثانویه را به شکل نفوذ زیر خاک فراهم می کند. سپتیک تانک ها برای شرایطی مناسب هستند که فاضلاب می تواند تخلیه شود و در خاک بدون آلودگی آب های زیرزمینی که در آن استخراج می شود جذب شود. اگر خاک نامناسب باشد یا سطح آب خیلی بالا باشد، ذخیره سازی زباله جامد مهر و موم شده یک گزینه است.

این نمودار ساختار اساسی و عملکرد یک سپتیک تانک تک سلولی را نشان می دهد. اگر عمق لایه لجن یا لایه کف به لوله‌های خروجی برسد، مواد جامد خاک را پر می‌کنند و باعث شکست جذب می‌شوند. پمپاژ منظم لجن می تواند از خرابی جلوگیری کند و عمر سیستم تصفیه فاضلاب در محل شما را افزایش دهد .

میشیگان خانه بیش از 1.3 میلیون سیستم تصفیه فاضلاب در محل است. بیشتر آنها برای خانه های مجردی هستند که دارای سیستم سپتیک هستند. در واقع، سیستم تصفیه فاضلاب در محل شامل مخزن سپتیک و میدان جذب خاک رایج ترین سیستم تصفیه فاضلاب خانگی در خانه های روستایی در ایالات متحده است. در میشیگان، تخمین زده می‌شود که 10 درصد از این سیستم‌ها در سطحی از عملکرد ناقص هستند یا از کار افتاده‌اند.

سیستم های فاضلاب نادرست و ناموفق در محل، آب های زیرزمینی و سطحی ما را مستعد آلودگی مدفوع می کند. چندین رودخانه در شبه جزیره پایین در شرایط کم جریان آزمایش شده اند و مشخص شده است که نشانگرهای ژنتیکی وجود ماده مدفوع انسان را نشان می دهد. این آلودگی می تواند از سیستم های سپتیک نشتی ناشی شود.

https://septictank22.novinblog.net/