سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای استفاده از سپتیک تانک

محصولات بهداشتی، رنگ، گریس و روغن، مو، نخ دندان همه اینها می توانند باعث گرفتگی و جلوگیری از زهکشی شوند. این گرفتگی ها می تواند منجر به نشتی لوله ها و جریان فاضلاب به خانه شما شود. مراقب باشید که چه چیزی را در زهکشی فرو می‌کنید تا مشکل بزرگ‌تری برای شما ایجاد نکند.

بدانید چه چیزی می تواند اشتباه باشد

برخی از چیزها ممکن است در سیستم های سپتیک به مشکل برسند، به خصوص اگر نگهداری نشوند. نشتی، پارگی و گرفتگی لوله ها و سیل زهکشی می تواند منجر به یک آشفتگی بزرگ شود. به عنوان مثال، اگر حیاط شما دچار سیل شود و وزن کافی در سپتیک تانک وجود نداشته باشد، می تواند باعث حرکت یا شناور شدن مخزن و شکستن لوله شود.

اگر مایع بیش از حد در مخزن یا در میدان تخلیه وجود داشته باشد، مخزن ممکن است به اندازه کافی سریع تخلیه نشود - یا اصلاً. اگر به طور منظم از آب زیادی از طریق چیزهایی مانند راه اندازی ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی یا دوش گرفتن/حمام کردن استفاده می کنید، این می تواند باعث مشکلات برگشتی شود.

علائم یک مشکل بالقوه را بشناسید

شما باید بدانید که چگونه یک مشکل بالقوه را قبل از اینکه به یک مشکل واقعی تبدیل شود، تشخیص دهید. مواردی مانند بوهای غیرمعمول، علائم عجیب لوله کشی، زهکشی آهسته و جریان برگشتی به زهکشی، همه نشانه هایی هستند که نشان می دهد باید سپتیک تانک خود را بررسی کنید.

سیستم های سپتیک بخشی از زندگی در یک منطقه روستایی هستند. اگر می خواهید از شهر شلوغ دور باشید، آنها چیزی هستند که احتمالاً باید با آنها دست و پنجه نرم کنید. در دراز مدت، آنها ممکن است در هزینه مالیات و خدمات آب و برق صرفه جویی کنند.