سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد سپتیک تانک در فاضلاب

برای پمپاژ سپتیک تانک ، باید درپوش سپتیک خود را در معرض دید قرار دهید. اگر مطمئن نیستید که سپتیک تانک کجاست ، ما خدمات محل مخزن را با استفاده از دوربین ارائه می دهیم. گاهی اوقات کارشناسان ما می توانند سپتیک تانک را بدون دوربین پیدا کنند اما تنها در صورتی که محل قرارگیری از قوانین استاندارد پیروی کند (معمولاً سپتیک تانک در حمام اصلی واقع شده است).

شستشوی فیلد

هنگامی که یک حیاط بیش از حد مرطوب و غلیظ است ، اغلب به این دلیل است که خطوط سپتیک با خاک یا در برخی موارد با فاضلابی که از یک سپتیک تانک بیش از حد پر تراوش شده است ، مسدود شده است. در حین انجام فلاش فاضلاب ، ما از جتترهای فشار قوی برای از بین بردن هرگونه آلودگی و انسداد استفاده می کنیم و اغلب قادر به رفع مشکل هستیم.

فلاشینگ خط

گاهی اوقات خطوط فاضلاب ورودی و خروجی از سپتیک تانک ممکن است با چربی ، روغن و گریس مسدود شود. ما شستشوی خطی با فشار بالا را برای پاکسازی تمام مواد چسبیده و اطمینان از جریان آزاد فاضلاب به هر یک از اجزای سیستم ارائه می دهیم.

در مورد هزاران صنعت در سراسر جهان گزارش می دهد. مشتریان ما به اطلاعات و داده های ما تکیه می کنند تا از روندهای صنعت در همه صنایع مطلع شوند. با استفاده از این گزارش تحقیقاتی صنعت پایپ گستر در مورد اجاره توالت فرنگی قابل حمل و صنعت تمیز کردن مخازن سپتیک در ایالات متحده ، می توانید از اطلاعات کاملاً تحقیق شده ، قابل اعتماد و فعلی که به شما در تصمیم گیری سریعتر و بهتر در زمینه تجارت کمک می کند ، انتظار داشته باشید.

فروش سپتیک تانک در فاضلاب استفاده بسیاری دارد.