سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی های سپتیک تانک

با بیش از 40 سال تجربه ، پایپ گستر به مشتریان خود در ساری سپتیک تانک حرفه ای و خدمات نظافت مخزن را برای املاک مسکونی آنها ارائه کرده است.

سیستم های سپتیک خانگی به طور منظم نیاز به پمپاژ دارند ، معمولاً هر 2 تا 5 سال برای جلوگیری از خطر تعمیرات پرهزینه و نگرانی های بهداشتی. اگر متوجه زهکشی کند یا شنیدن صدای غرغر در سیستم فاضلاب شدید ، باید سپتیک تانک خود را پمپاژ کنید. اما ، بهتر است مخزن خود را قبل از رسیدن به آن نقطه بازرسی و پمپاژ کنید.

مخازن نگهدارنده باید بیشتر از سپتیک تانک ها نگهداری شوند. از آنجایی که مخازن نگهدارنده معمولاً آب اضافی را تخلیه نمی کنند ، آنها اغلب باید پمپاژ و تخلیه شوند زیرا تمام فاضلاب و زباله های منزل شما در این سیستم جمع آوری می شود. بسته به اندازه مخزن و تعداد سرنشینان ، اکثر مخازن نگهدارنده ماهانه یا هر 3 ماه پمپ می شوند.

بسیاری از مخازن نگهدارنده شامل یک پمپ تخلیه است که مایع را از خانه به مخزن منتقل می کند ، به ویژه اگر شیب هایی درگیر باشد. اگرچه ما پمپ های مخزن نگهدارنده را تعمیر نمی کنیم ، اما هنگامی که مخزن نگهدارنده را خالی می کنیم آنها را بررسی می کنیم تا مطمئن شویم که کار می کنند و در صورت نیاز به تعمیرات ، گاهی اوقات می توانیم توصیه هایی را به شرکتی ارائه دهیم که می تواند پمپ تخلیه را برای شما سرویس دهد.

برای سیستم های سپتیک که نسبتاً ساده هستند ، جایی که درپوش دفن شده است ، ما می توانیم یک درپوش بلند کننده که هم سطح با زمین است نصب کنیم. این امر باعث می شود تا مجبور شوید درپوش سپتیک را برای پمپاژ سیستم خود در معرض دید قرار دهید. ریزر با پیچ وصل می شود. در مورد خدمات نصب سپیدر سپتیک ما سوال کنید.